Videolar

25 Nisan 2024 Perşembe

My Thin Girl, Tall Girl / Benim İnce Kızım, Uzun Kızım


It is so difficult to live far from you.

Far from your eyes, far from your hair, far from your hands.

8,000 kilometres become close in my dreams, but not in reality.

I wish I could be a bird to fly over your city.

 

My thin girl, tall girl,

Smiling shining girl,

When will we meet

My rose, my flower girl.

 

You are my angel, can’t angels fly? Fly to my city sometimes.

I know you will miss your city, if you would live with me.

That is why, I sacrifice myself to live with you in your city.

I will miss my city, but it is better than the pain of living without you.

 

My thin girl, tall girl,

Swim to me girl, fly to me girl,

When will we meet

My dream, ice cream girl.

 

I will call your father my father, your mother my mother,

I will adopt them, they will adopt me, I accept.

The fruit of our love would be a baby, what do you think?

You never-get-old girl, evergreen girl, tell me what you want.

 

My thin girl, tall girl,

Life is ours, joy is ours,

When will we meet

My sunshine, my moonlight girl.

 

 

Ulaş Başar Gezgin, 16.08.2023, 00:24

 

Benim İnce Kızım, Uzun Kızım

 

Senden uzakta yaşamak çok zor.

Gözlerinden uzak, saçlarından uzak, ellerinden uzak.

8.000 kilometre hayallerimde yaklaşıyor ama gerçekte değil.

Keşke şehrinin üzerinden uçmak için bir kuş olabilseydim.

 

İnce kızım, uzun kızım,

Gülümseyen parlayan kız,

Ne zaman buluşacağız

Gülüm, çiçek kızım.

 

Sen benim meleğimsin, melekler uçamaz mı? Bazen benim şehrime uç.

Benimle yaşarsan şehrini özleyeceğini biliyorum.

Bu yüzden, senin şehrinde seninle yaşamak için kendimi feda ediyorum.

Şehrimi özleyeceğim ama sensiz yaşamanın acısından daha iyi.

 

İnce kızım, uzun kızım,

Bana yüz kızım, bana uç kızım

Ne zaman buluşacağız

Hayalim, dondurma kız.

 

Babana babam diyeceğim, annene annem,

Ben onları benimseyeceğim, onlar da beni benimseyecek, kabul ediyorum.

Aşkımızın meyvesi bir bebek olur, ne dersin?

Hiç yaşlanmayan kız, hep yeşil kız, bana ne istediğini söyle.

 

İnce kızım, uzun kızım,

Hayat bizim, neşe bizim.

Ne zaman buluşacağız

Güneşim, ay ışığım kızım.

 

 

Ulaş Başar Gezgin, 16.08.2023, 00:24

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder