Videolar

16 Nisan 2021 Cuma

Ben de... (şiir)

 

Ben de...

 

 

Bekler miydin 20’ye geldiğimizde,

Uçarı olacağımızı, yüksek hayal güçlü?

Ben de...

 

Bekler miydin 30’a geldiğimizde,

Geçmişten çok geleceğe bakacağımızı?

Ben de...

 

Bekler miydin 40’a geldiğimizde,

Geçmişten anlamlar biçeceğimizi geleceğe?

Ben de...

 

Bekler miydin 50’ye geldiğimizde,

Yeniden kavuşacağımızı gençlik aşklarımızla?

Ben de...

 

Bekler miydin 60’a geldiğimizde,

Geleceğe daha çok yatırım yapacağımızı?

Ben de...

 

Bekler miydin 70’e geldiğimizde,

Yeni kuşaklara birşeyler bırakmanın baskın çıkacağını?

Ben de...

 

Bekler miydin 80’e geldiğimizde?..

Elbette beklemezsin, ama deli dolu yaşamında,

20’yi bile zor göreceğini düşünenlerdendin.

Bir feda kuşağından gelmiştin...

 

Bekler miydin 80’e geldiğimizde,

20’lik gibi feda düşüncesiyle dolu olacağını?..

Bunu beklemiyordun işte...

Ben de...

 

 

Ulaş Başar Gezgin, 1 Ocak 2018

http://ulasbasargezgin2018.blogspot.com/2017/12/ben-de.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder