Videolar

16 Nisan 2021 Cuma

Benden Elveda, Sizden Elveda (şiir)

 

Benden Elveda, Sizden Elveda

 

 

Hangimiz bilebilir kanayıp kanamadığını

Beynimizin?..

Hangimiz bilebilir bu yattığımız uyku

Son uykusu mudur ömrümüzün?..

 

Hiç bir dönem olmadı ölümden korktuğum,

Daha çok korktum, itiraf ediyorum,

Yaşamın zorluklarından.

 

Ur mu var kanama mı?

Ağrıdıkça başım, zonkladıkça beynim,

Ben yine hiçbirşeyi umursamayan benim.

Ölürsek de kalırsak da eyvallah derim.

 

Bakarsınız kalamam sabaha,

O yüzden benden size

Her uykudan evvel elveda.

Ve sizden de bana,

Çünkü bilemezsiniz

Son uyku mudur bu,

Yattığınız...

 

Hayır, gitmem doktora,

Beynime baksınlar da

Ur mu var kanama mı var

Ya da yok mu, söylesinler

Öyle mi...

Olmaz öyle olmaz,

Ne tadı kalır yaşamın

Herşeyi biliyorsan...

 

Son uykumda vasiyetim beynime,

Bana 20’li aşklarımızı göster yine,

Göster yine, gülerek gideyim ölüme,

Bu ömür günbegün ağlayarak geçmişse de...

 

 

Ulaş Başar Gezgin, 12.09.2018

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder